Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2008 21:31 - Нахални до предела на възможностите
Автор: inti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2029 Коментари: 3 Гласове:
0



Възмутен съм от поведението на съседите. Някои от тях са безочливо нахални, че чак нагли. Хубаво. Трябвало да платя 1,50 лв. за чистачка. Ама това е безобразие! Да ми задръстят звънеца докато съм в банята. Ами какво? Да изляза мокър по хавлия, за да им дам дребните стотинки ли? Идвала била още три пъти, чувало се музика, но никой не отварял. Щом никой не отваря, значи си има причина. Ами ако правя секс? Да няма да си прекъсвам заниманията за някакви стотинки?! 

Никой не е тръгнал да се крие за жълтите им монети, ама тая наглост край няма. Като никой не излиза, ами напиши една бележка къде и колко да дам и всичко ще е ОК. Трябва ли да задръстваш бутона на звънеца само защото така ти отърва?

Но то който си е с просташки манталитет колкото и да му го набиваш в канчето, няма да се разбере. Те просто тъй са си свикнали - да дращят като кучета по хорските врати. 

И после като ме чу, че излязох да оправя звънеца, веднага дотърча от горния етаж, за да ме хване. Щеше да се пребие с тия чехли дето суркаше по стълбите. Ей, ярост невиждана!

То пък да беше само това... Спирам си аз вчера колата съвсем културно на паркинга и гледам един белоглавец се приближава с репликата "Защо се навираш така сега като има толкова място на паркинга? Ами ако одраскаш тоя джип до теб? Той сигурно струва 45 000, а твоята дали има 2 000!!!" Как пък разбра тоя сухар колко ми струва Coupe-то?! Че то ако беше толкова щях да си купя няколко и да отворя търговия! Пък и бях спрял на почти метър от джипа, където е нормално следващия автомобил да спре. Да не говорим, че джипът изобщо няма нищо общо с въпросния комшия. Обаче те тъй - да се заяджат. Понеже съм на квартира и съм им като трън в очите. 

Ааа! Пропуснах да отбележа. Всеки път, когато се прибираме с чанти от пазар бабите от входа ни одумват и гледат неодобрително. Какво гледате? Млади сме, работим, купуваме си храна, носим си я вкъщи. Нормален процес в днешно време.

Живейте си живота, бе хора. Стига гледайте в чинията на другия. Но докато не се сменят поне няколко поколения тази наглост няма да се изкорени от манталитета на нашенеца. 



Тагове:   нахални,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. veras - дишай...
22.07.2008 21:58
издишай...

съседите са за това - да ти вдигат кръвното. а ти си слушай силно музика, прави си секс, паркирай си където намериш място и не им обръщай внимание :)
цитирай
2. inti - ---
22.07.2008 22:03
Хахахахаха!
Слушам и изпълнявам! :)))
цитирай
3. viki11 - И аз много се ядосвам,
22.07.2008 22:44
ама се чудя на другите, които са по-спокойни и това не ги дразни. При мен няма такъв начин, отиват ми нервите на вятъра.
Скоро няма да се оправят, но гледам, че по-лоши идват. Направо те гръмват, щото си спрял, където те не са решили.
Културата е сложен процес и не става отсамосебе си.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 631415
Постинги: 156
Коментари: 834
Гласове: 5092
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031