Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2007 13:56 - Неделя сутрин
Автор: inti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1892 Коментари: 5 Гласове:
0



Някои от вас знаят, че обичам да пътувам през почивните си дни. И обикновено като съм някъде на път времето ми е ангажирано до минутата и не се налага да мисля излишно...

Да, но днес съм си вкъщи. Станах си рано сутринта (13:20) и пуснах машината да видя какво става из нета. Нищо! Буквално нищо не става. Та сега, понеже съм отвикнал да правя нищо, та си търся занимавкааа... Принципно имам малко домакинска работа (щото съм добър домакин), но и тя за половин час ще свърши. Ще взема да се обадя на някой да се видим. И без това тия дни съм го ударил на "внимание на приятелите", които вече магии правят, за да им отделя малко време. 

Странно е да почиваш. Особено сам. Някак пред теб се отваря едно празно пространство и ти трябва да влезеш, защото това е твоят ден. Е да де, ама то вътре няма нищо... Какво да правя там, по дяволите?! 

А и времето беше достатъчно гадно, за да ме откаже да уловя последните кадри от отминаващата есен. Хубава идейка си имах аз да отскоча до някой връх в Родопите. Ама нейсе! То ще вали, ще духа... И то как да му е кеф на човек? Пък да бия толкоз път, за да ми е гадно... Не, благодаря!

Е, аз ще изляза да се разтъпча малко, а на всички, които имат този ден за почивен им пожелавам ползотворна почивка! :-)



Тагове:   неделя,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. melsun - :)
11.11.2007 14:35
Благодарско за пожеланията!:)

Аз пък да ти кажа много обичам да оставам сама!!
И сега ми се случи два дена подред...това не беше ставало не помня откога!Освен,че се занимавам с обичайните за една жена домакински задължения
си правя и каквото си поискам...каквото ми е кеф...
И всичко ми върви по вода,спокойно,не трябва да се съобразявам с разни мотаещи се елементи наоколо...Ако знаят как ги наричам...Карай!
Та аз се кефя максимално,когато успея да остана сама...Ама всекиму според нуждите и желанията!:)
цитирай
2. inti - ---
11.11.2007 14:39
Ами точно сега не ми се оставаше сам, защото снощи имах достатъчно време да се налудувам наоколо, без да се съобразявам с никой :)))

Щом като тебе още те държи - приятно лудуване! :)))
цитирай
3. melsun - :))
11.11.2007 14:44
Мерси!Аз по-скоро медитирам!!:)
В момента с Оливър Шанти!

Хубав следобед и дано да си намериш компания!
цитирай
4. inti - ---
11.11.2007 14:47
Благодаря!

Аз в момента съм на тихичък шум от вентилаторите на компа ми. Много е романтично :)))

А компания все ще се намери, не е като да няма :)
цитирай
5. melsun - :)
11.11.2007 14:53
Да!:)А компютърът освен,че романтично шумка и топли много ефективно!:)За зимата е чудесно да си около него!:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 632717
Постинги: 156
Коментари: 834
Гласове: 5092
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930