Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2007 20:22 - Да направим курбан за... безаварийно шофиране?!?
Автор: inti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1586 Коментари: 3 Гласове:
0



Както обикновено аз пак ще взема да се намеся с моите нелогични разсъждения...

Е да де, ама не е ли смешно?

Тази вечер гледам новините и пред очите ми на екрана застава един поп и прави курбан за безаварийно шофиране по пътя Пловдив - Смолян, защото участъкът бил рисков. Ами много смешно ми стана как попа пееше литургията си опитвайки се да изрече с канонично пеене "безаварийно шофиране". Какво е това?! Май първо трябва някой да го обясни на дядо Господ, а тогава да му се молим. Или най-добре дядо Господ да си направи един акаунт в GMail и да му пишем за модерните проблеми на днешното общество.

Аз все си мислех, че молитви се отправят за общочовешките и простички блага като здраве, късмет и щастие. Тези блага винаги са съществували по земята и нямат общо с модернизацията. За тях да се молим и да правим курбан съм съгласен.

Ама да отправяме молитви за човешко безразсъдство?!? Извинете, ама Бог не ни управлява с дистанционно и не Той настъпва педала на газта... Ако хората не се научат на разум, с молитва не може да им се налее такъв.

Адски смешно е да превръщаме църквата от защитник на човешките добродетели в пазарна институция за сделки с Господ.

Тъй че църквата си е църква, Господ си е Господ, а волана го държиш ТИ! 
Носи си и отговорността!


Тагове:   курбан,   направим,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. indiajane - :))))
27.12.2007 21:20
Ми тооо... немам думи просто!
цитирай
2. inti - ---
27.12.2007 21:34
То кой ли има...
Ама не са важни думите, важни са молитвите :)))))))
УжасТ!

Поздрави :)
цитирай
3. posh - ***
27.12.2007 23:03
Ами то църквата и Господ отдавна се преекспонират за щяло и нещяло, така че не се учудвам и на тая последна измислица. Иначе си много прав, само ние носим отговорността!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 632621
Постинги: 156
Коментари: 834
Гласове: 5092
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930