Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2007 22:05 - Де да имах три часа повечко...
Автор: inti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1631 Коментари: 0 Гласове:
0



Как ви се струва да имахте още 3 часа на разполжение? Их, колко добре ще ми дойдат на мен! Три часа са си цели три часа! Ама ако мислите, че ще ги използвам активно - лъжете се. Друго си е човек да може и да си почине в денонощието. А пък като е толкова кратко, кога да се намери време за почивка? Ех, тия три часа... така ми липсват! 

Ама то си е по-хубаво така. Щото знам, че ги нямам, ама си имам някакъв изграден режим и горе-долу напасвам нещата. А ако знаех, че може и да ги имам, те та тогава щях да се отплесна в едни мечтииии... та и тия 24 нямаше да оползотворя подобаващо. 

Иначе добре, че тия 24 са ни фиксирани. Щото представяте ли си какво щеше да е, пък ако имахме с 3 часа по-малко? Ах, беля! Пази Боже! Те и сега са малко, та какво остава ако бяха и по-малко.

Ама лошото е, че тия, дето ги имаме лесно се губят. А най-лесно е когато някой ни ги отнеме без да ни пита. Пък натрапници колкото искаш. Лошото е, че от някои няма измъкване. Влезли ни по някакъв начин в живота и ежедневието и си стоят най-нагло там като картини... Картини, ама те гледат! И ти дишат въздуха! Не ща такива картини. Предпочитам да си декорирам ежедневието с картините, които аз преценя, че ми стоят добре, а не тези, които ми "подаряват".

То това е като на празниците - хукват да ти подаряват все неща, които не са твой стил или са демоде. И то най-вече откъм парфюми. Е аман! Вече мога да отворя парфюмерия. Почнах да подарявам. И на всичкото отгоре нито един парфюм не е като моя!

Същото е и с хората. Ми като не са ми по вкуса, не ми ги пробутвайте бе. Задръжте си ги. Ааа, ма ха! И без туй времето ми малко, въздуха разреден, та сега и това да ми се тръсне. Като някакъв ароматизатор - стои, въздиша и изпуска разни аромати. Ама какво да го правиш... Интериор!

Иначе щеше да е хубаво да имах 3 часа повечко...



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 632696
Постинги: 156
Коментари: 834
Гласове: 5092
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930